Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2020 17:56 - Поставяне на Земята в компютър с висока скорост
Автор: humanity21 Категория: Други   
Прочетен: 545 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.06.2020 10:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

От Артур Фърстънбърг, 04/06/2020

На 26 май SpaceX подаде заявление до Федералната комисия по съобщенията (FCC) за 30 000 спътника от следващото поколение („Gen2“). Те ще бъдат в орбитата на височина между 328 км и 614 км. Ще използват честоти от 10.7 GHz до 86 GHz. Ще насочат фокусирани лъчи, които ще покрият Земята в мозайка от припокриващи се клетки, като всяка клетка е с диаметър около 8 километра.

Базите данни, подадени в FCC от SpaceX, показват, че 40 700 1-MHz канала са достъпни за всеки сателит и че е необходим спектър от минимум 7.8125 MHz за всеки потребител, ако ги интерпретирам правилно. Това означава, че спътниците Gen2 Starlink биха могли да обслужват едновременно до 150 милиона интернет потребителя.


Това не е добре.

В последния си бюлетин поисках да бъда уведомен от хората, които имат сърцебиене от 22 април 2020 г. С изстрелването на още 60 спътника на 22 април SpaceX повиши броя на своите сателити от първо поколение („Gen1”) до 420, което е числото, което по-рано обяви, че е необходимо за „незначително“ покритие на средните ширини до около 56 градуса на север и юг. Отговорите на молбата ми дойдоха от длъж и шир и ги намирам за изключително обезпокоителни.  Ето някои от тях:

„Имах ужасяващо сърцебиене една вечер, докато бях на горния етаж”, пише Юлия от България. „Водя си дневник и го бях записала, тъй като имах чувството, че ще припадна или по-лошо!  Датата ли? 23 април.”

„Проверих календара си на 22 април“, пише Кристъл от Калифорния. „Да, в онзи ден бях зле със сърцебиене. Също така бях изключително замаяна, уморена, объркана, раздразнителна и подута. Бях много зле.”

„Не само че вече три седмици имам сърцебиене“, пише Елена от Франция на 20 май. „Имам затруднения с дишането. Само на 33 г. съм и по принцип в отлично здраве, спортувам много и се храня добре. Имаше няколко нощи, когато си мислех, че ще получа инфаркт, задушавах се, не можех да дишам и сърцето ми биеше толкова силно и бързо, че бихте го чули от друга стая.“

„През април около 22-ри се събудих с двойно зрение“, пише Джон от Алабама.  „Отидох в спешна помощ и беше направена компютърна томография и ме насочиха към невролог. Той каза, че съм получил удар.”

„Обичам заземяването - просто ходя боса по земята”, пише Сузи от Англия.  „Забелязах през последните дни, че когато слагам краката си на земята, усещам сякаш има възбудена вибрация вместо спокойствието, което обикновено изпитвам.“

„Някъде около месец получавам най-тежкото и интензивно сърцебиене, което някога съм изпитвал”, пише Иван от Британска Колумбия, Канада на 20 май. „Също така през това време съня ми значително се влоши без видима причина.”

„Имах сърцебиене”, пише Ребека от щата Вашингтон на 21 май, „и 9-годишната ми дъщеря се оплаква от туптене в главата и дори краката. Това започна преди няколко седмици.”

„Аз живея в южната част на Швеция, в провинцията, на 25 години съм“, написа Нанна. „Изпитах сърцебиене, сред други симптоми като болки, страдание, сърбеж и умора. Не е нормално за мен. Нямаме кула наблизо нито рутер.”

„Съпругата ми и аз страдаме от хронична умора през последните няколко седмици и изглежда сякаш никога няма да изчезне“, пише Джон от Ню Мексико на 20 май. „За първи път в живота си мога да изпия три чаши кафе и да съм готов да заспя само в рамките на два часа след това.”

„През последния месец има нощи, когато се събуждам със сърдечна възбуда”, пише Герили от Калифорния на 21 май. „Наложи се да приложа техники за дълбоко дишане, за да успокоя нервната си система през нощта.“

„Започнах да изпитвам интензивно сърцебиене на 23 април”, пише Дженифър от Калифорния, „с епизоди от тях, които на моменти продължават с часове и усещам, че сърцето ми ще излезе от гърдите ми. Никога през живота си не съм преживявала подобно нещо.”

„Здравето ми се влоши драстично през изминалия месец“, пише Рейчъл от Северен Мичиган на 21 май. „Около средата на април започнах да изпитвам силна умора, мускулни болки и стягане в гърдите. Ако не знаех, бих си помислила, че е от вируса; не е треска и симптомите идваха и отминаваха. Аз съм в началото на 40-те си.“

„Аз също изпитвам сърцебиене през последния месец”, пише Дигнан от Британска Колумбия на 21 май. „На моменти е толкова лошо, че не мога да заспя.”

„Аз съм един от многото, които изпитват пагубни ефекти след последния старт на SpaceX“, пише Лианна от Индиана. „Болки в гърдите, сърцебиене, хипоксия и прекомерна жажда. Построихме си здравословен дом с нисък ЕМП насред 6-декара гора. Сателитите оказват влияние и върху съпруга ми, по-голямата ми котка и пилетата ми.”

„Сестра ми и аз имахме необичайно рязко увеличаване на сърцебиенето“, пише Били от Флорида. „И двамата току-що признахме, че буквално кашляме почти всеки ден, за да върнем сърцето си в ритъм. На 50 съм и съм много здрав.”

„През последния месец имах сърцебиене”, пише Мустафа от Мичиган на 21 май. „Аз съм много здрав 32-годишен, който води холистичен начин на живот.”

„Изпитах сърцебиене през последните няколко седмици“, пише Ева от Люксембург на 20 май. „Аз също затаявам дъх по-бързо от преди и започнах да качвам килограми, без да променя диетата си. На 46 години съм.”

„На 100% получавам сърцебиене от 22 април”, пише Люк от Лондон. Изглежда се успокои, но такова нещо не бях преживявал. Аз съм личен треньор и терапевт, който е наясно с тялото си.”

„Изпитвам сърцебиене от 22 април”, пише Елън от Лайден, Холандия. „Появява се понякога, но интензивността се увеличава.“

„През последните няколко седмици понякога се събуждам със сърцебиене през нощта“, пише Дебора от Индиана на 20 май. „Не е тежко, но странно. И мой приятел спомена същото.“

„Бях в спешното отделение на 28 април и 16 май и трябваше да бъда подложен на кардиоверсия два пъти заради силно нарушен ритъм на сърцето“, пише Майкъл от щата Вашингтон. „Предписаха ми лекарства след първия път, които не направиха нищо за втората атака. Плюс това имах кръвен съсирек в крака ми толкова тежък, че ще трябва да премахнат вената, която е много повредена. Всичко това се появи от нищото.”

„Последните няколко седмици живея и спя боса в градината и непрекъснато съм заземена”, пише Евелина от Калифорния, „и въпреки това, когато лягам нощем, са налице тежест и безпокойство в тялото ми, имам чувството, че ще експлодирам.”

„Живеем във Франция и получаваме задух и сърцебиене без причини понякога, включително и децата ми”, написа Вероника. „Ние живеем сред природата, напълно отдалечени без да има с кой думичка да размениш, няма антени наблизо, без мобилен телефон или WiFi или други безжични устройства. Мислех, че имам COVID-19, беше страшно, тъй като наистина ми беше трудно да дишам и имах постоянно сърцебиене. Най-голямата изненада за мен беше и го споделих с всички, с които беше възможно, че не се чувствах зле като при всяко друго вирусно заболяване, което някога съм имала. Чувствах се ОБЛЪЧЕНА! Това беше единственият начин да обясня какво се случва с мен на семейство ми и приятелите ми.”

„Изпитвам сърдечна аритмия за първи път в живота си“, пише Хъмфри от Англия. „Дишането ми също е засегнато. Изглежда не мога да задържам дъха си за дълго сега.”

„Аз също изпитвам сърцебиене и болка в гръдния кош след старта“, пише Джаки от Британска Колумбия.

„Имам сърцебиене откакто са пуснати спътниците”, пише Дженифър от Англия, „също така учите ми парят, имам лека болка в горната част на главата и проблеми с паметта.“

„Изпитвам сърцебиене, тахикардия и нестабилни сърдечни ритми през последните 6 седмици, напълно неочаквано“, написа Меган от Колорадо на 27 май.

„Събудих се в 1:30 ч. през нощта преди около месец и сърцето ми беше много ускорено до 3 часа през нощта“, пише Appley от Ирландия на 22 май. „Партьорът ми беше много притеснен, цялото ми тяло се тресеше през цялото време на ускореното сърцебиене.”

 

„Току-що прочетох вашия бюлетин от вчера и установих, че спътниците се покачват едновременно с моите симптоми“, пише Али от Флорида. „Свличах се и не можех да остана буден повече от 5-6 часа наведнъж почти три дни.“

„От края на април няколко души, които познавам, които обикновено не получават главоболие и мигрена, започнаха да ги изпитват”, пише Даника от щата Вашингтон. По-специално, племенницата ми, която е само на 4 години, получи два мигренозни пристъпа, докато играеше на открито, и трябваше да бъде хоспитализирана заради повръщането.”

„И аз имах проблеми със сърцето по това време без някаква разпознаваема причина“, пише Вероника от Австрия. „Вече седмици наред съм сънлива и спането през нощта стана трудно.“

„Съвсем наскоро със съпругата ми забелязахме, че и двамата имаме сърцебиене“, пише Стийн от Белгия. „Аз самият изпитвам много малки убождания по цялото ми тяло.“

 

Пълната степен, в която се тестват 420 сателита, не ми е известна. Те комуникират с десет земни станции, разположени в Съединените щати. Те са тествани от ВВС на САЩ за използване от военни самолети. SpaceX възнамерява да продължава да пуска по 60 сателита наведнъж на всеки две седмици. Следващият старт е насрочен за тази вечер, 3 юни, в 21:25 ч. източно време. SpaceX планира да започне това, което нарича бета тестване с може би 10 000 частни клиенти за около три месеца от сега, когато има около 840 спътника в орбита. Само бета тестването може да има пагубни последици. Ако и когато Starlink подпише договори с милиони плащащи клиенти, е възможно нищо да не оцелее - нито хора, нито животни, нито насекоми. Вероятно ще бъде обвинен COVID-19, освен ако този свят не се събуди навреме.

 

Дигитализирането на йоносферата

Вредите от спътниците не се дължат главно на нивата на радиация на земната повърхност. Сателитите са в ниските орбити, но те все още са на стотици километри над нас и нивата на радиация, които ни излагат тук, на земята, са най-много около 0,00001 µW / cm2. Това е около една милионна част от нивата, на които сме изложени от мобилните телефони, компютрите и клетъчните кули.

Заплахата за живота идва от това, че всички тези спътници са разположени в йоносферата. Тя е източник на високо напрежение, което контролира глобалната електрическа верига, която от своя страна осигурява енергията за живот. Кратка научна дискусия можете да намерите в статията ми “Planetary Emergency” от 2018 г.  Тези, които желаят повече подробности, може да погледнат глава 9 от моята книга “The Invisible Rainbow: A History of Electricity and Life” и библиографията, предоставена в тази глава. Самата глава е озаглавена „Земната електрическа обвивка“.

Накратко, всички животни и растения са поляризирани от положително до отрицателно от главата до краката или от листата до корените. Електрически ток от пиковат на квадратен метър амплитуда тече от положително зареденото небе към отрицателно заредената земя при ясно време, преминава през земята под краката ни и се връща към небето чрез гръмоотводи по време на гръмотевични бури. Всяко живо същество е част от тази верига. Токът влиза в главите ни от небето, циркулира през нашите меридиани и навлиза в земята през ходилата на краката ни. Този ток осигурява енергията за растеж, изцеление и самия живот. Ние не живеем само от хляб, а от енергията, която ни предоставя биосферата. Ориенталската медицина го нарича чи или ки, аюрведическата медицина го нарича прана, а атмосферните физици го наричат ​​електричество. Тя ни осигурява енергия за живота и информация, която организира нашите тела. Ако замърсите тази верига с милиарди цифрови пулсации, ще унищожите целия живот.

Едно е да седиш пред компютър през целия ден или да държиш такъв в ръката си. Съвсем друго е да живееш вътре в него.

Това трябва да се предотврати. В момента няма по-важна задача на Земята - не обезлесяването, не пластмасите в океана и не спирането на 5G на земята.  Нищо от това няма да е от значение, ако на SpaceX е позволено да напредва със Starlink.

 

Arthur Firstenberg
P.O. Box 6216
Santa Fe, NM 87502
USA
phone: +1 505-471-0129
info@cellphonetaskforce.org
https://www.5gSpaceAppeal.org

 

Превод на български - Страничката “Монтагю Кийн”


Източник: https://www.5gexposed.com/2020/06/04/putting-the-earth-inside-a-high-speed-computer-arthur-firstenburg/

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: humanity21
Категория: Други
Прочетен: 453436
Постинги: 675
Коментари: 78
Гласове: 369
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930