23.06.2021 19:16 - Шипчестият протеин на ваксината за С0VID се разпространява от мястото на инжектиране и може да причини увреждане на органи

От Меган Редшоу, 03/06/2021

Проучванията, проведени от група учени, показват, че протеинът на ваксината C0VID може да се придвижи от мястото на инжектиране и да се натрупа в органите и тъканите, включително в далака, костния мозък, черния дроб, надбъбречните жлези и в „доста високи концентрации“ в яйчниците.

Преди това изследователите на ваксината за C0VID са предполагали (https://www.lifesitenews.com/…/vaccine-researcher-admits…), че ваксините за C0VID с иРНК ще се държат като традиционните ваксини. Шипчестият протеин на ваксината, отговорен за инфекцията и най-тежките ѝ симптоми, ще остане предимно на мястото на инжектиране в раменния мускул или в местните лимфни възли.

Но ново изследване, получено от група учени, противоречи на тази теория, заяви миналата седмица канадски изследовател на ваксини срещу рак.

„Направихме голяма грешка. Досега не го осъзнавахме“, казва Байръм Бридъл, вирусолог и асоцииран професор в Университета в Гуелф, Онтарио. „Смятахме, че шипчестия протеин е чудесен прицелен антиген, никога не сме знаели, че самият шипчест протеин е токсин и е патогенен протеин. Така че, ваксинирайки хората, ние неволно им вкарваме токсин.“

Бридъл, който миналата година е получил безвъзмездна помощ от канадското правителство в размер на 230 000 долара за изследване на разработването на ваксина за C0VID (https://kitchener.ctvnews.ca/ontario-gives-230k-in-vaccine…), заяви, че той и група международни учени са подали искане за информация от японската регулаторна агенция, за да получат достъп до „проучването за биоразпределение“ на Пфайзер (https://www.docdroid.net/…/pfizer-report-japanese…).

Изследванията на биоразпределението се използват, за да се определи къде в тялото се разпространява инжектираното съединение и в кои тъкани или органи се натрупва.

„За пръв път учените могат да видят къде отиват тези ваксини с информационна РНК [иРНК] след ваксинация“, казва Бридъл в интервюто с Алекс Пиърсън, в което за пръв път разкрива данните. „Може ли да се предположи, че остава в раменния мускул? Краткият отговор е: абсолютно не. Това е много смущаващо.“ (https://omny.fm/…/new-peer-reviewed-study-on-covid-19…)

На повърхността на Sars-CoV-2 има шипчест протеин. Този шипчест протеин е това, което му позволява да заразява телата ни - обяснява Бридъл. „Ето защо използваме шипчестия протеин в нашите ваксини“, казва Бридъл. „Ваксините, които използваме, карат клетките в тялото ни да произвеждат този протеин. Ако успеем да създадем имунен отговор срещу този протеин, теоретично бихме могли да предотвратим заразяването на организма с този вирус. Това е теорията, която стои зад ваксината.“

„Въпреки това, когато се изследва лошия C0VID19, [. . . ] сърдечни проблеми, много проблеми със сърдечно-съдовата система, кървене и съсирване, всички те са свързани с C0VID19“, добави той. „При провеждането на тези изследвания научната общност откри, че шипчестият протеин сам по себе си е почти изцяло отговорен за увреждането на сърдечно-съдовата система, ако попадне в кръвообращението.“

Когато пречистеният шипчест протеин се инжектира в кръвта на изследователски животни, те получават увреждане на сърдечно-съдовата система, а протеинът може да премине през кръвно-мозъчната бариера и да причини увреждане на мозъка - обяснява Бридъл (https://omny.fm/…/new-peer-reviewed-study-on-covid-19…).

Проучването за биоразпределението, получено от Бридъл, показва, че шипчестия протеин на C0VID попада в кръвта, където циркулира в продължение на няколко дни след ваксинацията и след това се натрупва в органите и тъканите, включително в далака, костния мозък, черния дроб, надбъбречните жлези и в „доста високи концентрации“ в яйчниците.

„Отдавна знаем, че шипчестият протеин е патогенен протеин - казва Бридъл. „Това е токсин. Ако попадне в кръвообращението, може да причини увреждания в организма ни.“

Голям брой проучвания показват, че най-тежките ефекти на SARS-CoV-2, вирусът, който причинява C0VID, като съсирване на кръвта и кървене, се дължат на въздействието на шипчестия протеин на самия вирус.

В неотдавнашно проучване в мед. сп. Clinical and Infectious Diseases [бел. прев. - проучването е публикувано на 20 май 2021 г. от пресата на Оксфордския университет] (https://academic.oup.com/…/doi/10.1093/cid/ciab465/6279075), проведено от изследователи от Brigham and Women"s Hospital [бел. прев. - според сайта на болницата: „Brigham and Women"s Hospital постоянно се класира сред 20-те най-добри болници в страната от U.S. News and World Report (https://www.brighamhealth.org/)] и Медицинското училище на Харвард, са измерени надлъжни плазмени проби, събрани от 13 реципиенти на ваксината на Модерна 1-29 дни след първата доза и 1-28 дни след втората доза.

При 11 от тези лица са открити нива на SARS-CoV-2 протеин в кръвната плазма само ден след първата доза от ваксината, като при 3 от тях са открити нива на шипчестия протеин. Открита е и протеинова „субединица“, наречена S1, която е част от шипчестия протеин.

Шипчестият протеин е открит средно 15 дни след първата инжекция, а при един пациент е открит на 29-ия ден - един ден след втората доза от ваксината - и изчезва два дни по-късно.

Резултатите показват, че производството на антиген S1 след първоначалната ваксинация може да се открие до първия ден и е налице извън мястото на инжектиране и свързаните с него регионални лимфни възли.

Ако приемем, че средният обем на кръвта на възрастен човек е приблизително 5 литра, това съответства на пикови нива от приблизително 0.3 микрограма циркулиращ свободен антиген за ваксина, предназначена да експресира само мембранно закотвен антиген.

В проучване, публикувано в Nature Neuroscience (https://www.nature.com/articles/s41593-020-00771-8), лабораторни животни, на които е инжектиран пречистен шипчест протеин в кръвта, развиват сърдечно-съдови проблеми. Шипчестият протеин преминава и през кръвно-мозъчната бариера и причинява увреждане на мозъка.

[бел. прев. - Nature Neuroscience е месечно научно списание, публикувано от Nature Publishing Group]

Според Бридъл е било голяма грешка да се смята, че шипчестия протеин няма да попадне в кръвообращението. „Сега разполагаме с ясни доказателства, че ваксините, които карат клетките в делтоидните ни мускули да произвеждат този протеин - че самата ваксина, плюс протеинът - попада в кръвообращението“, казва той.

Бридъл заяви, че научната общност е открила, че шипчестия протеин сам по себе си е почти изцяло отговорен за увреждането на сърдечно-съдовата система, ако попадне в кръвообращението.

След като попадне в кръвообращението, шипчестия протеин може да се свърже със специфични АСЕ2 рецептори, които се намират върху тромбоцитите и клетките, покриващи кръвоносните съдове, казва Бридъл. „Когато това се случи, могат да се случат две неща. Едното е, че може да доведе до струпване на тромбоцити и това да доведе до съсирване - точно затова наблюдаваме нарушения на съсирването, свързани с тези ваксини. Другото е, че може да доведе и до кървене“, добавя той.

Както съсирването, така и кървенето са свързани с предизвиканата от ваксините тромботична тромбоцитопения (https://www.acc.org/…/vaccine-induced-thrombotic…). Бридъл също така заяви, че шипчестия протеин в кръвообращението, обяснява неотдавнашните сърдечни проблеми при ваксинирани тийнейджъри (https://childrenshealthdefense.org/…/pfizer-vaccine-linked…/).

Стефани Сенеф, старши научен сътрудник в Масачузетския технологичен институт, заяви, че вече е ясно, че съдържанието на ваксината се доставя до далака и жлезите, включително яйчниците и надбъбречните жлези, и се изхвърля в средата, а след това евентуално достига до кръвния поток, причинявайки системни увреждания.

„АСЕ2 рецепторите са често срещани в сърцето и мозъка“, добавя тя. „И така шипчестия протеин причинява сърдечно-съдови и когнитивни проблеми.“

Д-р Джей Патрик Уилън, детски ревматолог, предупреди през декември Американската агенция по храните и лекарствата (FDA), че ваксините с иРНК могат да причинят микросъдови увреждания на мозъка, сърцето, черния дроб и бъбреците по начин, който не е оценен в изпитванията за безопасност.

В публично изложение Уилън се опитва да предупреди Агенцията за контрол на храните и лекарствата за възможността ваксините, предназначени за създаване на имунитет срещу шипчестия протеин на SARS-CoV-2, да причинят увреждания (https://childrenshealthdefense.org/…/Whelan-FDA-letter-re…).

Уилън е загрижен, че технологията за иРНК ваксини, използвана от Пфайзер и Модерна, е имала „потенциал да причини микросъдово увреждане (възпаление и малки кръвни съсиреци, наречени микротромби) на мозъка, сърцето, черния дроб и бъбреците по начини, които не са били оценени в изпитванията за безопасност“.

Превод на български - Страничката “Монтагю Кийн”