Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2023 07:35 - Бритни Спиърс разказва за системното насилие и робство в загадъчна публикация
Автор: humanity21 Категория: Други   
Прочетен: 99 Коментари: 0 Гласове:
1



Бритни Спиърс разказва за системното насилие и робство в загадъчна публикация

От Джейми Уайт, 07/03/2022

 

Поп звездата Бритни Спиърс разказа за ужасяващото системно насилие и „зло“, които е претърпяла по време на 13-годишното си опекунство, включително сексуален срам, строго регламентирани графици, ежеседмично преливане на кръв и упойващи вещества.

В загадъчен пост в Инстаграм в неделя Спиърс описва как е била лишена от свободата и самостоятелността си и подложена на жестоки и странни практики, включително преливане на „8 галона кръв“ седмично и публично унижение, като твърди, че не е била „нищо повече от марионетка“ за своите манипулатори като баща си, и се зарича да получи „справедливост“.

Тя пише:

„В свят image, в който е нормално да затворите дъщеря си и да я накарате да работи 7 дни в седмицата... от 8:00 до 18:00 ч… без почивни дни... 105 души влизат и излизат от малък дом с ремарке imageседмично… Никакви самостоятелни бани image... виждат те гола, когато се преобличаш … упоена … не можеш дори да говориш или да разговаряш… Трябва да си на разположение на хората, които се занимават с третирането, и да се появяваш всеки ден по 10 часа на ден… ако не, ще трябва да останеш по-дълго… никога не се дава дата, на която можеш да си тръгнеш. 21:00 ч. да си в леглото всяка вечер... като 8 галона кръв седмично... това ми се случи за 4 месеца, след като работих за баща ми и семейството ми в продължение на 13 ш****и години… Давах всичко от себе си, когато работех, само за да бъда буквално изхвърлена... Не бях нищо повече от марионетка за семейството си, но за публиката просто играех на сцената и правех това, което ми казваха…, но беше по-лошо, защото това беше прието и одобрено от хората, които обичах най-много image… Външният вид е измамен… Трябва да ми е хубаво по време на ваканциите LOL!!!! След 13 години трябва да си отида!!! С мен се отнасяха по-зле, бях деморализирана и смутена... Никой никога не трябва да бъде третиран по начина, по който бях аз…Причината, поради която повдигам този въпрос, е, че прекратяването на настойничеството е огромно събитие и … ТОЛКОЗ??? Всички те се измъкнаха от отговорност!!! Ако някога сте били в шок imageв продължение на 4 месеца… със заплаха за живота си..., също бихте се разстроили… Не съм приключила... Искам справедливост и няма да спра, докато не се направи нещо за тези, които ме нараниха... и ДА, бях наранена!!!! Това е послание към всички, които са били заплашени за живота си… Вие НЕ СТЕ САМИ!!!!“

Спиърс придружава публикацията си с три на пръв поглед несвързани изображения: вътрешността на катедрала, знамето на Израел и изображение на Австралия.

Потребителите в социалните медии твърдят, че изображенията са кодирано послание, което подсказва, че ЦРУ е отчасти отговорно за насилието, на което е била подложена в рамките на предполагаемо прекратената програма за контрол на съзнанието МК-УЛТРА.

Cathedral -> C

Israel -> I

Australia -> A

Въпреки че публикацията на Бритни Спиърс вече е свалена от Инстаграм, някои нейни последователи са успяли да я заснемат и може да се види тук (https://twitter.com/FranceRsist…/status/1500882908579516418…) и тук (https://twitter.com/BillieJeanH…/status/1500883621720305664…).

В някои от музикалните клипове на Спиърс е изобразена окултна и илюминатска символика, като например в клипа „Slumber Party“ (https://youtu.be/2RRY3OVqtwc), издаден през 2016 г., в който тя присъства на тайно елитно секс парти.

Тя дори изпълнява песента на Мадона „Illuminati“ в музикален клип от 2015 г. (https://youtu.be/ZhsNSHuIM4A).

 

Превод на български - Страничката "Монтагю Кийн"

 

Източник: https://www.newswars.com/naked-drugged-8-gallons-of-blood-weekly-britney-spears-details-systemic-abuse-servitude-in-cryptic-post/?fbclid=IwAR3PJvAWB2yauO_3SdtTOpKAUD3o9SPC_AlveFPYLs4KshJ0miym7UMSws0

 image




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: humanity21
Категория: Други
Прочетен: 450631
Постинги: 675
Коментари: 78
Гласове: 369
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930