06.03 13:17 - Синтетичен човек

Последна промяна: 13.04 17:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Синтетичен човек

„Досега най-голямата опасност от изкуствения интелект е, че хората твърде рано заключават, че го разбират.“- Елиезер Юдковски

Днес виждаме термина „синтетичен“ навсякъде. Имаме синтетични витамини и добавки (и двете биологично безполезни, защото са синтетични), синтетични лекарства, синтетичен канабис, синтетична кръв, синтетична генетика и в края на този път е планирано да бъдат синтетичните хора. Те вече се създават в тайните центрове за научноизследователска и развойна дейност.

Синтетичен се определя като „(вещество), произведено чрез химичен синтез, особено за имитиране на естествен продукт“. Това е перфектен пример за архонтски експеримент за „контрамимикрия“, тъй като те се стремят да заменят биологичната човешка форма със синтетична, която по-добре отговаря на техните интереси в синтетичния/ цифровия „умен“ свят, който изграждат навсякъде около нас. Архонтите сами по себе си са форма на „синтетично“ в смисъл, че са фалшив дух, „синтетичен“ дух или осъзнаване. Те трябваше да работят възможно най-добре с биологичните хора, но сега се стремят да направят човечеството изцяло като тях. За пореден път холивудските филми постоянно изобразяват това общество с филми като „Дух в броня“ и американския телевизионен сериал „Западен свят“, в който синтетичните „хора“ са централната тема. „Дух в броня“, заснет в полумрак, както обикновено, изобразява свят, управляван от машини. Хората имат „изцяло синтетични тела“ с връзки с технология тип „Матрицата“ чрез рептилоидния мозъчен ствол, където той излиза от гръбначния стълб в задната част на врата. Техните човешки спомени бяха изтрити и това е част от плана да се накарат синтетичните/ дигиталните хора да забравят своето „минало“.

Биомедицинските етици Марчело Иенка и Роберто Андорно предупредиха в списанието Life Sciences, Society and Policy (https://lsspjournal.biomedcentral.com/…/s40504-017-0050-1), че „опасното използване на медицинската невротехнология“ може да застраши целостта на мисълта и паметта: „Незаконните прониквания в психическото пространство на човек може да не включват непременно принуда, тъй като те могат да бъдат извършени под прага на съзнателния опит на човека.“ Двойката призова за законодателство, което да предпази хората от кражба или дори изтриване на мислите им. Успех с това, момчета! Синтетичните хора са проектирани да нямат пол и средства за размножаване, което би било направено технологично според люпилните и кондиционните центрове, описани от Олдъс Хъксли в „Прекрасният нов свят“. Звучи налудничаво, освен, че се случва сега. Разработва се синтетична версия на ДНК, наречена ГНК, заедно с други под различни имена, включително ПНК. Сайта science20.com описва ГНК като „нанотехнологичен градивен елемент“ и „химически братовчед“ на ДНК. Уебсайтът съобщава, че „ученият от Института по биодизайн Джон Чапут и неговият изследователски екип са направили първите самостоятелно сглобени наноструктури, съставени изцяло от глицеролова нуклеинова киселина [ГНК] – синтетичен аналог на ДНК“.

Това сега е обща и нарастваща тема, тъй като синтетичният човек се появява. Учените обявиха план през 2016 г. да синтезират целия човешки ДНК код („геном“) в рамките на десет години, задача, която включва милиарди парчета информация. Работата ще включва деактивиране на производството на яйцеклетки и сперматозоиди в синтетичната клетка. Учените казват, че в крайна сметка синтетичните техники могат да бъдат използвани за разработване на изцяло нови форми на живот, които могат да се предават през поколенията.

DARPA подкрепя дигитализацията на ДНК, за да създаде компютърен код, който може да бъде програмиран. Работата се ръководи от друг човек, който да наблюдава като ястреб с телескоп, Крейг Вентър и неговия институт J. Craig Venter със съоръжения в Мериленд и Калифорния, който обяви през 2010 г., че е разработена „първата самовъзпроизвеждаща се, синтетична бактериална клетка“. Медиите я нарекоха „Синтия“. Каквото и да ви кажат, че правят, винаги е далеч зад етапа на развитие в тайните бази, където завършената работа вече чака да бъде предадена от Архонтските Рептили и Сивите на техните хибридни и човешки лакеи в ред, който се появява на повърхността като последователност от „открития“, водещи до крайния резултат. Всъщност крайният резултат е бил там през цялото време и последователността да се стигне до там е само да се скрие откъде наистина идва всичко. Важни въпроси биха били зададени, ако напълно оформеният и пълен технологичен напредък се появи от нищото без история на прикритие или очевидна последователност на развитие. Голяма част от „изследователската“ работа на публично място е по-скоро за ускоряване на човешките учени, а не за технологията.

Медийните съобщения за „тайна среща“ за обсъждане на проекта за синтетичен геном се фокусираха върху развитието на ползи за здравето и „дизайнерски бебета“, които позволяват на родителите да избират какви генетични черти искат да имат. Истинският смисъл беше пропуснат – създаването на цяла синтетична „човешка“ раса, която да замени биологичната версия. Това съобщение за синтетичния геном последва среща при закрити врати в Харвардското медицинско училище, където се събраха правителствени служители, учени, предприемачи и адвокати, но журналистите бяха държани настрана. Един вестник съобщава (https://www.dailymail.co.uk/…/A-step-closer-designer-babies…): „Експертите, реагиращи на новината, заявиха, че предложението е само началото на „открит и прозрачен дебат“ по темата за създаване на човешки геном, създаден от човека. Прозрачността е последното нещо, което ще се случи. Краят на това вече е решен - ако стоим и го позволим. Учените говориха за основните мерки за безопасност, за да спрат синтетичните клетки да избягат и да се възпроизвеждат в околната среда, когато синтетичният генетичен материал пада от небето всеки ден. Това е пропастта на разликата между това, което ни се казва (дори това, което някои учени знаят) и това, което наистина се случва.

Професор Хенри „Ханк“ Грийли, генетик от Станфордския университет, прогнозира, че след по-малко от 20 години децата ще бъдат произвеждани с предварително поръчани черти и ще сложат край на нуждата от сексуално размножаване. Лабораториите, а не спалнята, ще бъдат използвани за производство на деца, както се изрази един доклад. Грийли казва в книгата си „Краят на секса и бъдещето на човешката репродукция“ (https://www.hup.harvard.edu/books/9780674984011), че това ще бъде постигнато, като се направи производството на „естествени“ родени деца да изглежда безотговорно. Тази измама с масовата психология е в готовност да бъде отприщена срещу нищо неподозиращото човечество, което след това ще наложи бебета без секс един на друг чрез демонизиране на инакомислещите.

Отдавна предупреждавам за плана за лабораторните бебета и Олдъс Хъксли описва това в „Прекрасният нов свят“ през 1932 година. Ето колко дълго (и много по-дълго) архонтският дневен ред се проектира в това, което възприемаме като бъдеще и това може да се направи преди технологичното ноу-хау да съществува в човешкото общество, защото то вече е съществувало в архонтската рептилска реалност и само прехвърлянето остава да се случи. Професор Грийли описва как генетичният материал може да се използва за създаване на яйцеклетки и сперматозоиди чрез стволови клетки, които са неутрални клетки, чакащи да получат инструкции да станат всяка клетка, която искате да бъдат. Те вече са били използвани в лаборатории за производство на яйцеклетки и сперматозоиди. Всичко това е предсказано от известния Олдъс Хъксли в „Прекрасният нов свят“:

„Естественото възпроизводство е премахнато и децата се създават, „преливат“ и отглеждат в „люпилни и центрове за кондициониране“. От раждането си хората са генетично проектирани да се вписват в една от петте касти, които допълнително се разделят на членове „плюс“ и „минус“ и са предназначени да изпълняват предварително определени позиции в социалните и икономическите слоеве на световната държава.“

Джордж Оруел пише нещо подобно на Хъксли, който е негов бивш учител по френски от Итън Колидж, в романа си „1984“. Цитирайки представители на Големия брат, той написа:

„Ние вече разрушаваме навиците на мислене, които са оцелели от преди революцията. Прекъснахме връзките между дете и родител, между мъж и мъж, между мъж и жена. Никой вече не смее да се довери на жена, дете или приятел. Но в бъдеще няма да има съпруги и приятели.

Децата ще бъдат отнемани от майките им при раждането, както се вземат яйца от кокошка. Сексуалният инстинкт ще бъде изкоренен. Създаването на потомство ще бъде годишна формалност като подновяването на купони. Ще премахнем оргазма. Нашите невролози работят по него в момента. Няма да има лоялност, освен лоялност към партията. Няма да има любов, освен любовта на Големия брат.“

Има ли някой, който все още да е объркан от всички многобройни атаки срещу семейната единица? Друго нещо относно генетиката и генетичната информация са уебсайтовете за тестване на ДНК, които включват AncestryDNA и 23andMe. Ancestry DNA е дъщерно дружество на ancestry.com, най-голямата генеалогична компания с нестопанска цел в света. Това е базирано в Юта, дом на родословната мормонска църква, и надолу по пътя от глобалния център за данни на Агенцията за национална сигурност. Разкрих ужасите на мормонската мафия в други книги и как тази фалшива религия се свързва в мрежата. Хората изпращат проби от слюнка на тези компании, за да тестват своята ДНК, но какво се случва с информацията след това? Ан Кавукиян, бивш комисар по неприкосновеността на личния живот в Онтарио, която ръководи Института за поверителност и големи данни в университета Райърсън, заяви:

„Мисля, че трябва да приемете, че ще загубите контрол над тази информация... Ако приемем, че тази информация може да бъде в ръцете на много хора, върху които нямате контрол, чувствате ли се комфортно с това? Тя ще се простира отвъд информацията за предците - пълният ви генетичен код е там чрез този тест, така че може би може да се събере друга информация, върху която нямате контрол по отношение на това кой има достъп до нея.“

Те преследват вашето ДНК по толкова много начини. ДНК-тестването 23andMe, компания за „лична геномика и биотехнологии“, е базирана в Силициевата долина близо до централата на Google и Facebook и е съоснована от ционисткия главен изпълнителен директор Ан Войчицки, бивша съпруга на циониста Сергей Брин, съосновател на Google. Сестра й, Сюзън Войчицки, е главен изпълнителен директор на YouTube, собственост на Google, докато Google инвестира почти 4 милиона долара в 23andMe. Какъв малък свят е – и става все по-малък. Ционистът Артър Д. Левинсън, председател на Apple, също оглавява биотехнологичната компания Calico, която основава в съвместно предприятие с Google на Брин, сега Alphabet. Ционисткото влияние е начин, начин извън синхрон с числата и е основателен въпрос да се запитаме защо това е така. Защо ционизмът трябва да бъде изключен от въпросите, които биха били зададени за всяка друга група при същите обстоятелства? Не бих се изумил, ако собственикът на Amazon Джеф Безос също се окаже актив на тази мрежа, преследваща същите цели. Amazon, Google, YouTube, Facebook и Apple очевидно се движат в една и съща посока и бих добавил Рей Курцвейл, Илон Мъск и Питър Тийл (от които по-скоро) към това - плюс много други.

Извадка от книгата „Everything You Need to Know but Have Never Been Told“ (2017) от